Ads 468x60px

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΕΒΑΣ

A medley of 2 songs from Greek Macedonia 1)San Apopse Tetian Ora 2)O Le Le Le. The rhythm is Kalamatianos (7/8) In location: Ioannina Greece with Lykio Ellinidon and Local Dancing Groups



1) ΣΑΝ ΑΠΟΨΕ ΤΕΤΟΙΑΝ ΩΡΑ
Σαν από μαρή σαν από,
σαν απόψε τέτοιαν ώρα
Σαν απόψΕτέτοιαν ώρα
χόρευαν οι παντρεμένες

Χόρευαν μαρή χόρευαν,
χόρευαν οι παντρεμένες
Χόρευαν οι παντρεμένες,
χήρες κι' αρραβωνιασμένες

2) Ο ΛΕ-ΛΕ-ΛΕ
Μανούλα μου η αγάπη μου μ' άφησε
Μανούλα μου η αγάπη μου μ' άφησε
Ο λε-λε-λε Ο λε-λε-λε-λε
μάνα μού ου ου ου ου ου
Ο λε-λε-λε Ο λε-λε-λε-λε
μάνα μου

Στη ξενιτιά λησμονιά θα έβρω μάνα μου
Στη ξενιτιά λησμονιά θα έβρω μάνα μου
Ο λε-λε-λε Ο λε-λε-λε-λε
μάνα μου ου ου ου ου ου
Ο λε-λε-λε Ο λε-λε-λε-λε
μάνα μου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Blogger Templates