Ads 468x60px

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Άνοιξαν τα δέντρα. Macedonian Folk Music Traditional Folk



Άνοιψαν τα δέντρα
Στίχοι: Παραδοσιακό Μακεδονίας
Μουσική: Παραδοσιακό

Άνοιξαν τα δέντρα ού(νου)λα
κι' οι αμυγδαλιές,
κι' οι αμυ-κι οι αμυγδαλιές
Αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ
αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ

Άνοιξι κι' ιγώ μπαχτσέ(νες)μου
που ν' παρά-ομορφα
που ν' παρά-που ν' παρά-ομορφα
Αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ
αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ

ερ Βγήκα να σεργιανί(νι)σω
και να κοιμηθώ
και να κοι-και να κοιμηθώ
Αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ
αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ

Βρίσκω κόρη που κοιμά(να)τι
που ν' κι μοναχή
που ν' κι μο-που ν' κι μοναχή
Αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ
αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ

Ρίχνω μήλο τη βαραί(νε)νει
δεν του δέχιτι
δεν του δε -δεν του δέχιτι
Αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ
αλήθεια ειν' αγάπη μου σ' αγαπώ

Ρίχνω μάλαμα κι' ασή(νι)μι
χαμογέλασε
χαμογέ-χαμογέλασε
Αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ
αλήθεια είν' αγάπη μου σ' αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Blogger Templates