Ads 468x60px

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΣΑΒΒΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ - Έβγα μάνα μου

Τετάρτη 10.11.2010  

Έβγα μάνα μου
να δεις το ήλιο
κι αν εβράδιασε
πες μου να φύγω.

Σήμερα εδώ,
αύριο στα ξένα,
στα αντραδέλφια μου
τ`αγαπημένα.
------------------------
Έβγα μάνα μου - Σαβίνα Γιαννάτου και Primavera en Salonico
album: Sumiglia

Σαβίνα Γιαννάτου - φωνή
Κώστας Βόμβολος - ακόρντεον, κανονάκι, καλίμπα
Γιάννης Αλέξανδρος - ταμπούρα, ούτι, κιθάρα
Κυριάκος Γκουβέντας - βιολί, βιόλα
Χάρης Λαμπράκης - νέι
Μιχάλης Σιγανίδης - μπάσο
Κώστας Θεοδώρου - κρουστά

Παραδοσιακό Μακεδονίας.
Καθιστικό, σκοπός του γάμου, στο στόλισμα της νύφης, Χαλκιδικής.

Traditional song from Chalkidiki, in Macedonia, Greece, performed during the preparation of the bride, before the wedding.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Blogger Templates